nielstromp.reismee.nl

Tussenjaar van Start

Eindelijk heb ik dan mijn examen gehaald op 14 juni, nadat ik dit diploma in de pocket heb kan ik eindelijk met mijn tussenjaar beginnen!

25 juni is het duszover, dan vertrek ik voor vijf weken naar Zweden om in het Kallsedet fjallcenterte gaan helpen, midden tussen de bergen & meren zal ik vijf weken verblijven, d.m.v. deze reismee blog zal ik diegene die achterblijven laten weten wat ik allemaal uitspook in het buitenland;) 25 juni dus dan vertrek ik om weer terug te komen op30 juli!

Vervolgens alsof Zweden nog niet genoeg is vertrek ik 1 augustus naar vrienden in Oostenrijk waar mijn ouders, broertje en zusje ook zijn, hier ga ik lekker van het weer & de prachtige omgeving genieten, hier blijf ik twee weken(a) Wil je op de hoogte blijvenmeld je dan met je e-mail aan op deze site (nielstromp.reismee.nl)of kijk op facebook.com/nielstromp

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!